آيا ميكرونيدلينگ براي ريزش مو مفيد است؟

۶۲ بازديد

آنچه در اين مقاله مي خوانيم

فاكتورها و عوامل زيادي در رشد موها تاثير دارند و با از بين رفتن اين عوامل رشد موها يا كند مي گردد يا دچار ريزش مي شود بنابراين روشهاي درماني ريزش مو به دنبال تقويت اين فاكتورهاي رشد مي باشند تا سرعت رشد مو افزايش و روند ريزش آنها متوقف گردد، يكي از روشهاي درمان ريزش مو ميكرونيدلينگ مي باشد كه بايد ديد آيا ميكرونيدلينگ براي ريزش مو مفيد است.

ميكرونيدلينگ ريزش مو

روش ميكرونيدلينگ با استفاده از سوزن هاي دستگاه در پوست سر يا نواحي كه دچار ريزش شده است زخم هاي كنترل شده  ايجاد مي نمايد و اين روش باعث تحريك ريشه مو و كلاژن سازي در ريشه مو مي شود و از طريق فاكتورهاي موثر در رشد مو توليد مي گردند و رشد مجدد مو آغاز مي گردد.

ميكرونيدلينگ براي ريزش مو

عملكرد ميكرونيدلينگ

ميكرونيدلينگ روشي كاملا جديد در درمان ريزش مو مي باشد كه با وسيله غلتك مانندي و با استفاده از سوزن هاي ديز در پوست و قسمت هاي خالي سر  زخم ايجاد كرده و آلوپسي را درمان مي نمايد ، اين روش فوليكول هاي مو را تحريك مي نمايد تا رشد مو را سرعت ببخشند البته استفاده از اين روش براي كسب نتيجه بايد در چند مرحله انجام گيرد.

 موثر بودن ميكرونيدلينگ در عدم ريزش مو

آزمايشات انجام شده در برخي افراد كه دچار ريزش مو شده اند و استفاده از روش ميكرونيدلينگ تغييرات چشمگيري در پايه موي آنها و رشد مو مجدد آنها داشته است البته استفاده از اين روش در كنار تزريقات موضعي مانند ماينوكسيديل روند درمان را سرعت خواهد بخشيد.

يكي از كم عارضه ترين روشهاي محرك كلاژن در پوست ميكرونيدلينگ مي باشد كه پوست را تحريك مي نمايد تا به طور طبيعي كلاژن و الاستين توليد كند و به قسمت هاي آسيب پوست بفرستد و در نتيجه تكثير اين كلاژن ها و الاستين ها ضخامت مو افزايش مي يابد و رشد نو سرعت مي گيرد.

ريزش موي ناگهاني در مردان

ميكرونيدلينگ ريزش مو با استفاده از دستگاه درمارولر نياز به صرف هزينه و وقت زيادي ندارد و هر چه تعداد جلسات استفاده از اين روش بيشتر باشد تاثير بيشتري در افزايش فاكتورهاي رشد مو خواهد داشت و نتيجه رشد مو و كاهش ريزش آن خواهد بود، به كار گيري اين روش سايز فوليكول ها را افزايش خواهد داد و موها به صورت ضخيم تري رشد مي نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.